Kalendarze reklamowe – jaki rodzaj wybrać?

Działania marketingowe dla firm obejmują różne elementy, których misją jest wypromowanie firmy a także zdobycia nowych klientów, a więc poprawa rezultatów sprzedażowych. Bez wątpienia jednym z najważniejszych elementów jest reklama bezpośredni, czyli przykładowo gadżety reklamowe. Na gadżety reklamowe często wybierane są kalendarze plakatowe, które są wyjściem praktycznym.

Gadżety promujące firmę – co powinno się mieć świadomość tego?
Gadżety, które są wręczone jako upominki klientom, kontrahentom, jak także pracownikom własnej firmy, stanowią świetne nośniki treści reklamowych. Pamiętajmy natomiast, aby wybierać przedmioty użyteczne oraz praktyczne, tj. kalendarze tygodniowe, które dostępne są w różnych wariantach oraz formatach począwszy od formatu A4, a skończywszy na schemacie A6. A przy tym, kalendarze mogą być personalizowane poprzez wyselekcjonowanie odpowiednich dodatków, takich jak tasiemki z nadrukami, gumki do zamykania, uchwyty na długopisy a także wklejki wewnątrz kalendarza. A dodatkowo, kalendarze książkowe na okładce zawierają logotyp, który może być naniesione za pomocą różnorakich technik. Często  wykorzystuje się tak zwane tłoczenie znaku albo grawerowanie. Popularne jest też nanoszenie elementów metalizowanych oraz pozłacanych, jak również garbiki stosowane na grzbiecie kalendarza książkowego. Jak się więc okazuje, kalendarze są dostępne w rozmaitych formach, są to zarówno kalendarze ścienne, biurkowe jak również książkowe. W związku z tym klient może wybrać taki kalendarz, który najbardziej mu odpowiada.

Warto zobaczyć: https://www.iveno.pl/kalendarze-ksiazkowe-indywidualne

You may also like...