Zastosowanie kalendarzy reklamowych

Najpopularniejszym rodzajem kalendarza reklamowego jest kalendarz w formacie A5, jest to podwójnie rozkładany kalendarz A4, czyli składający się z dwóch części A4.Jedna część jest nieruchoma, natomiast druga jest z 12 kartkami oraz dodatkowo z podszyciem, które zostaje po zerwaniu wszystkich kartek. Bez wątpienia kartek wcale nie należy wyrywać, można je przekładać do góry i podpinać, aczkolwiek większa część osób chce właśnie wyrywanie kartek.

Bez względu na to, jaką wersję wybierzesz, czy zamierzasz kartki wyrywać, czy podpinać, musisz wiedzieć, że kalendarze reklamowe muszą być głównie estetycznie wydrukowane. Ta estetyka wpływa w dużym stopniu na sposób odbioru takiego gratisu. O ile kalendarz ma błędy albo jest wydrukowany na bardzo słabej jakości papierze, to on raczej nie będzie zbyt dobrze promował twojej strony. Nie gorzej jest zdecydować się na wybór kalendarza, który jest wydrukowany w rzeczywistości solidnie. Taki solidny kalendarz da ci pewność, że nie zniszczy się on klientowi dosłownie w ciągu kilku miesięcy wisząc w słonecznym miejscu. Słońce jest ogromnym wrogiem materiałów drukowanych i niejednokrotnie zdarza się tak, że coś, co wisi w słońcu, szybko blaknie i się niszczy. Jeżeli już pragniesz temu zapobiec, wybierz kalendarze reklamowe laminowane, czyli takie, które są powlekane specjalną warstwą zapobiegającą i ich blaknięciu. Wówczas będziesz mieć gwarancję, że kalendarze reklamowe będą przez długi czas wyglądały bardzo ładnie. Te bez laminowania mogą się na nieszczęście szybko zniszczyć.

Źródło: strona o kalendarzach reklamowych

You may also like...